وب سایت اختصاصی جلال تجلیان منفرد

تلگرام
سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۲:۴۴ ب.ظ

۱۰ مدیر محبوب دنیای کسب‌وکار

 

۱۰ مدیر محبوب

 

۱۰ مدیر محبوب دنیای کسب‌وکار و دلایل محبوبیت آنها   

            

 

1- اریک یوان مدیر کمپانی Zoom Video Communications

مدیری خوش اخلاقی که واقعا به کارمندانش اهمیت می‌دهد. او موفق شده است با تکیه بر همین موضوعَ رضایت ۹۹ درصدی کارمندانش را جلب کند. دفتر پر جنب‌وجوش با خوراکی‌ها و غذاهای مختلف از جمله دلایل رضایت کارمندان یوان است.

 

2- مایکل ماهونی مدیر کمپانی Boston Scientific

تمایل مدیر به شنونده بودن، عاملی مهم در جلب رضایت کارمندان یک مجموعه است. عامل دیگری که موجب شده است کارمندان به مدیرشان امتیاز ۹۹ درصدی بدهند به ماموریت این کمپانی رتباط پیدا می‌کند. این کمپانی با تجهیزات و وسایل پزشکی سر و کار دارد که در واقع نجات زندگی انسان‌ها را به دنبال خواهد داشت.

 

3- دنیل اسپرینگر مدیر کمپانی DocuSign

این کمپانی نرم‌افزار تولید امضای دیجیتالی را عرضه می‌کند. کارمندان این مجموعه امتیاز بالا را به واسطه فضای کار مناسب و تناسب آن با زندگی سالم به مدیرعامل داده‌اند. همچنین حقوق و مزایای خوب از دیگر عواملی است که کارمندان این مجموعه را راضی نگه داشته است.

 

4- لینسی اسنایدر مدیر کمپانی In-N-Out Burger

کارمندان و کارگرانی که از کار در محیط کاری فست فودها رضایت ندارند باید با شاغلان با این کمپانی تماس بگیرند تا نظرشان کاملا تغییر کند. فضا کاری دوستانه و پرداخت به موضع و مناسب حقوق از جمله ویژگی‌هایی است که کارمندان را مجاب کرده تا به مدیرشان بالاترین امتیاز را بدهند.

 

5- جیمز داونینگ مدیر بیمارستان تحقیقاتی Jude

محبوبیت داونینگ در میان کارکنان به قدری است که امتیاز ۹۸ درصدی را به خود اختصاص داده است. کارکنان در این مجموعه عمیقا احساس می‌کنند که مرکز، علاقه‌مند است که آنها مسیر موفقیت را به سرعت پشت سر بگذارند. همچنین این کارکنان به دنبال اجرای ماموریت‌ها و وظایفی که به آنها واگذار شده احساس قدرت می‌کنند. کمک به کودکان بیمار اصلی‌ترین دلیل رشد این احساس است.

 

6- کوری شیلر و آشر رافائل مدیران کمپانی Power Home Remodeling

پیشرفت و امکان آن برای کارگران حاضر در این مجموعه به عنوان یکی از عوامل رضایت شغلی مطرح است. فرصت‌های رشد در کنار حقوق و مزایای کافی از جمله دلایل رضایت کارمندان و کارگران این مجموعه است.

 

7- چارلز سی مدیر کمپانی Butt, H-E-B

کارکنان این مجموعه از فرصت‌های پیشرفت موجود در چارچوب فعالیت‌ها و وظایف‌شان خرسندند و انعطاف مجموعه که به آنها اجازه می‌دهد برنامه‌های زندگی خود را بر اساس کار و کارشان را بر اساس زندگی تنظیم کنند.

 

8- جف وینر مدیر وب‌سایت لینکدین

وینر مدیری است که بالاترین امتیاز را در میان مدیران شبکه‌های اجتماعی به دست آورده است. کارکنان این مجموعه عاشق مزایای ارائه شده از سوی لینکدین هستند. این موضوع موجب شده است که کارکنان احساس کنند مشغول کار در مجموعه‌ای هستند که به خودشان تعلق دارد.

 

9- کولین وگمن مدیر سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای Wegmans Food

مزایای کار در این سوپرمارکت‌ها موجب رضایت خاطر کارکنان است. انعطاف و حمایت مسئولان نیز دیگر عامل رضایت کارگران و کارمندان است. فرهنگ حمایتی در کل این مجموعه سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در جریان است و همین موضوع نیز موجب رای بالای کارکنان به مدیر شده است.

 

10- مارک بنیوف مدیر شرکت Salesforce

شرکت‌های موفق معمولا کارکنان و کارمندان‌شان را به شکل خانواده‌ای بزرگ در نظر می‌گیرد. این نحوه نگرش به کارکنان موجب می‌شود رضایت شغلی در میان کارکنان افزایش پیدا کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۰
جلال تجلیان

نظرات (۱)

۲۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۲۵ ترجمه آنلاین

عالی.موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی